Tu varēsi domāt par nozīmīgo. Par to, kas pa īstam Tev jādara - kā likt lietām notikt. Domāt par lielo bildi. Vadīt cilvēkus. Koncentrēties, lai sasniegtu izvirzītos mērķus. Tu varēsi domāt brīvāk.
Sirdsmiers. Piekritīsi, ka tas ir tas pēc kā patiesībā tiecies?
Un vari būt ar pārliecību, ka arī "algoritms" nav noskaņojies pret Tevi.
Jeb vienkāršāk - par Tavu uzņēmumu neviens nedomā. Ja Tevi neviens neredz, par Tevi neviens nezina. Varbūt, ka Tu nemaz neizmanto interneta reklāmu?🧐
Vai varētu būt, ka Tavs piedāvājums ir vājš? Tavi [potenciālie] klienti tajā nesaredz vērtību! Vai arī... Tu tērē laiku un naudu uz nepareizo mērķauditoriju.
Iegūt klikšķus uz lapu ir tikai sākums. Īstais izaicinājums ir transformēt šos klikšķus lojālos, ilgtermiņa klientos. Ja Tu par to nedomā - Tu nolaid naudu podā. Īsumā.
Uz konversijām orientēta digitālā mārketinga stratēģija ir īstā atslēga uz pārdošanas rezultātu uzlabošanos, nelietderīgu laika un naudas tērēšanas novēršanu un vairāk laimīgiem klientiem ar kuriem veidot ilgtermiņa attiecības.
Tiklīdz Tu to ieviesīsi, šie ir tikai daži punkti, kas sāks izpausties pat īstermiņā:
Atlasīt graudus no pelavām. Visi nav un nekad nebūs Tavi klienti. Tiklīdz to izpratīsi, sāksi vairāk domāt par to kā uzrunāt un aizsniegt tos cilvēkus, kuriem patiešām interesē Tavi pakalpojumi.
Noslēgt darījumus ar klientiem kļūs vieglāk, jo būs skaidra nākošā atslēgas darbība uz kuru koncentrēties. Tu izpratīsi A/B testēšanas nozīmi, un kā to padarīt par sava darba sastāvdaļu.
Tu sāksi pamanīt darbības, kuras iespējams automatizēt, samazinot nepieciešamo darba apjomu, ļaujot koncentrēties uz būtisko. Sākot no interneta reklāmas, beidzot ar klientu saziņu.
Nē, reklāma nepārdod. Pārdod viss, kas notiek aiz reklāmas. Piezemēšanās lapa, tālākais process, kas ved uz mērķa izpildi un viss, kas notiek pa ceļam. Interneta reklāma vienmēr atbild esošai interesei.
(Šie visi reklāmas banneri ir 100% unikāls darbs, 0% Canvas sagataves. Līdz pat sīkākajai detaļai.)
KĀ NOTIEK PROCESS?
Izpētam tirgu, gūstam izpratni par esošo konkurenci un izveidojam potenciālā, un esošā klienta mērķa profilu.
Sastādam rīcības plānu un laika logus, uzsākam uzmanību noķerošu vizuālo materiālu, tekstu un citu svarīgo detaļu izstrādi
Palaižam dzīvē, un kontrolējam darbības rezultātus, veicot nepieciešamos uzlabojumus un optimizāciju, lai sasniegtu izvirzītos mērķus.
Vienkārša Uzdevumu Iesniegšana
Darba Komunikācija Izmantojot Slack
Speciāli Nozīmēts Projekta Vadītājs