VIENKĀRŠS IZCENOJUMS,
LAI ATVIEGLOTU TAVU PLĀNOŠANU!

Vienkārša, skaidra un saprotama cenu politika par sniegtajiem pakalpojumiem, lai Tev nebūtu pārsteigumi nākošajā rēķinā un Tu varētu ilgtermiņā plānot naudas plūsmu, tā gūstot skaidru priekšstatu par reklāmas investīciju atdevi. 

MAZAIS

  • Mazajiem uzņēmējiem, pašnodarbinātajiem, organizācijām un vienkārši aktīviem cilvēkiem, kuriem ir projekts, ar kuru nepieciešams iepazīstināt pasauli.
  • Piemērots sākumam, ja digitālā reklāma iepriekš nav nopietni izmantota.
550/mēn.
660/mēn.

PRO+

  • Uz attīstību orientētiem uzņēmumiem un projektiem, kuriem ir skaidri mērķi un vīzija par to, kā tos sasniegt. Piemērots lielākajai daļai no projektiem.
  • Projektiem, kuru mērķu sasniegšanai ir jāizmanto vairāki savstarpēji kanāli, piemēram, maksas reklāma, epastu mārketings u.c. un reizēs, kad uzstādīto mērķu sasniegšanai ir nepieciešama pielāgotu risinājumu ieviešana.
950/mēn.
1500/mēn.

ZELTS

  • Projektiem un uzņēmumeim, kuriem digitālā interneta reklāma ir prioritāte.
  • Piemērots gadījumos, kad projekts ir apjomīgs, tas prasa lielu resursu iesaisti un pielāgotu risinājumu izveidi un ieviešanu.
1950/mēn.
3000/mēn.

IR PALICIS KAS NESKAIDRS?

Jebkurš no plāniem sevī ietver maksas reklāmas satura izveidošanu, optimizēšanu un virzīšanu mērķauditorijai, lai sasniegtu Tavus un Tavas pārstāvētās organizācijas mērķus.

Tātad, reklāmtekstu rakstīšana, projekta virzīšana un vadība, dažādu risinājumu ieviešana, vizuālo materiālu organizēšana.

Pamatā tā ir Facebook/Google/LinkedIn/Twitter reklāma, taču tas var tikt aizvietots vai papildināts ar vienkāršu čatbotu vai epasta mārketinga realizāciju.

Šeit netiek ietverta sociālo tīklu satura veidošana un izvietošana.

Es neesmu vainīgs, ka esmu iemācījies sarežģītas lietas izdarīt ātri. Un klientam nav jāmaksā, par to, ka es procesā esmu spiests mācīties.

Darba stundas tieši to arī nozīmē – tīrās darba stundas. Laika tērēšana neproduktīvās darbībās un viss līdzīgais - Tas ir uz mūsu rēķina!

Ja tu domā, ka tas nav atbilstoši... parēķini, cik daudz no dienas patiešām tīri produktīvi pavada viens darbinieks. 😉 

Mēs zinām, ka ne jau laiks ir svarīgākais, bet rezultāts. Un tas tiek ņemts vērā.

Tāpēc šeit netiek ietverts laiks, kas pavadīts labojot kļūdas, prokrastinēšana un kafijas  pauzes.

Tas viss, jāatzīst, reizēm ir neatņemama darba sastāvdaļa, bet Tev par to nav jāmaksā. 

Darbi, kuru apjoms objektīvi prasa daudz lielāku ieguldījumu, tiek saskaņoti. Bez stresa. Neviens rēķinu par četriem mēnešiem vienā nepiestādīs. 😉 

Kas šeit netiek iekļauts? 
Administratīva rakstura darbības (savstarpējā dokumentācija, utt.), atskaišu sagatavošana un tamlīdzīgi. 

Kas šeit tiek iekļauts? Faktiskā darba uzdevumu izpilde. Ja vēlēsies vairāk runāt un vest nebeidzamas sarakstes - arī tas būs iekļauts. 

Domājam, ka arī Tu esi PRET nelietderīgu laika tērēšanu. 😉 

p.s. norādītie skaitļi ir balstīti objektīvos datos, ko vidēji prasa atbilstoša izmēra klients. 

Diemžēl, šāda iespēja nav iespējama un netiek izskatīta.

Un tam ir iemesli pieredzē, par kuru ir "atbilstoši samaksāts".

Ja mēs neizdarīsim savu darbu atbilstoši gaidītajam, tad mēs Tev atgriezīsim samaksāto. 

Apstrādātais reklāmas budžets ir kopējā summa, kura ietver investēto reklāmas budžetu visos kanālos.

Piemēram, ja facebook reklāmā ir investēts 1000€ un Google reklāmā ir investēts 600€, tad kopējais apstrādātais reklāmas budžets ir 1600€. 

Pārsniedzot noteiktās likmes tiek noteikts atsevišķs cenrādis par starpību starp noteikto likmi un faktiski apstrādāto budžetu. 

Kāpēc šāda prakse? 
Lielāks reklāmas budžets nozīmē arī vairāk darba, tātad - šādā veidā tiek kompensētas papildus darba stundu un citu piesaistīto resursu izmaksas.

* - reklāmas limitu cenrādis ir atkarīgs no spēkā esošā plāna. 

Nē, norādītās ikmēneša izmaksas ietver tikai honorāru par atbildīgi paveikto darbu.

Reklāmas budžeta investīcijas ir atsevišķi izdevumi.

Pavisam godīgi - mūsu mērķi ir vienkārši:

Izdarīt savu darbu tā, lai mūsu savstarpējā sadarbība būtu pēc iespējas ilgāka.

Tas nav iespējams ar viltu vai pretlikumīgām darbībām. 

Un zini kāds NAV mērķis? Nonākt tiesvedībā vai cīnīties ar negatīvajām atsauksmēm, kuru pamatā ir sajūta, ka kāds kādu ir apkrāpis.

+Savstarpēji tiek slēgta vienošanās, kura ir spēkā tik ilgi, kamēr ir aktīvs ikmēneša abonoments. 

Vēl nav nācies sastapties ar projektu, kur kā minimums nebūtu nepieciešams sniegt ieskatu no malas par dažādu saistošo procesu uzlabošanu. 

Šis ir abpusēji, mēs neesam brīnumdari, kas visu izdarīs Tavā vietā. Tāpēc mums būs 100% nepieciešams kopā pavadīt ne vienu vien stundu, lai izdomātu kā panākt iecerēto. 

Nē, tas nav tikai par reklāmām. Visā procesā ir iespējami citi risinājumi, sākot no nelieliem programmēšanas darbiem, beidzot ar specializētu pakalpojumu, piemēram, epastu mārketinga pārvaldību. 

Mēnesis ir 30 dienas kopš mūsu savstarpējās sadarbības uzsākšanas. Tātad, kārtējais apmaksas rēķins būs pēc 30 dienām.