VIENKĀRŠS IZCENOJUMS,
LAI ATVIEGLOTU PLĀNOŠANU!

Vienkārša, skaidra un saprotama cenu politika par sniegtajiem pakalpojumiem, lai Tev nebūtu pārsteigumi nākošajā rēķinā un Tu varētu ilgtermiņā plānot naudas plūsmu, tā gūstot skaidru priekšstatu par reklāmas investīciju atdevi. 

MAZAIS

  • Šis ir labs izvēles variants uzņēmumiem un organizācijām, pasākumu organizatoriem, kuriem skaidri zināms mērķis vai projekts, ko viņi vēlas sasniegt.
  • Ir jābūt savam projektu vadītājam, kurš deleģē un kontrolē uzdevumus, zina uzņēmuma sasniedzamos mērķus. 
  • Mūsu komanda būs kā plašāks esošās projekta komandas papildinājums, kas darbosies saskaņā ar noteiktajām projekta vadlīnijām un instrukcijām. 
750/mēn.

PRO+

  • Uzņēmumiem un organizācijām, kuri aktīvi darbojas interneta vidē un investē digitālās reklāmas kanālos.
  • Uzņēmumā ir viena, vai vairākas ar mārketingu jomu saistītas darba pozīcijas, un izprot maksas reklāmas nozīmi uzņēmuma mērķu sasniegšanā.
  • Regulāri tiek plānotas un realizētas konkrētas reklāmas kampaņas, nereti to mijiedarbību kombinējot vairākos kanālos (un vidēs). 
no € 1450/mēn.

ZELTS

  • Projektiem un uzņēmumeim, kuriem digitālā interneta reklāma ir prioritāte.
  • Piemērots gadījumos, kad projekts ir apjomīgs, tas prasa apjomīgāku resursu iesaisti un pielāgotu risinājumu izveidi un ieviešanu.
no € 3250/mēn.

IR PALICIS KAS NESKAIDRS?

Jebkurš no plāniem sevī ietver maksas reklāmas satura izveidošanu, optimizēšanu un virzīšanu mērķauditorijai, lai sasniegtu Tavus un Tavas pārstāvētās organizācijas mērķus.

Tātad, reklāmtekstu rakstīšana, projekta virzīšana un vadība, dažādu risinājumu ieviešana, vizuālo materiālu organizēšana.

Pamatā tā ir Facebook/Google/LinkedIn/Twitter reklāma, taču tas var tikt aizvietots vai papildināts ar vienkāršu čatbotu vai epasta mārketinga realizāciju.

Šeit netiek ietverta sociālo tīklu satura veidošana un izvietošana.

Diemžēl, šāda iespēja nav iespējama un netiek izskatīta. Samaksa ir par tekošo periodu. 

Apstrādātais reklāmas budžets ir kopējā summa, kura ietver investēto reklāmas budžetu visos kanālos.

Piemēram, ja facebook reklāmā ir investēts 1000€ un Google reklāmā ir investēts 600€, tad kopējais apstrādātais reklāmas budžets ir 1600€. 

Pārsniedzot noteiktās likmes tiek noteikts atsevišķs cenrādis par starpību starp noteikto likmi un faktiski apstrādāto budžetu. 

Kāpēc šāda prakse? 
Lielāks reklāmas budžets nozīmē arī vairāk darba, tātad - šādā veidā tiek kompensētas papildus darba stundu un citu piesaistīto resursu izmaksas.

* - reklāmas limitu cenrādis ir atkarīgs no spēkā esošā plāna. 

Nē, reklāmas budžeta investīcijas ir atsevišķi izdevumi. Norādītās ikmēneša izmaksas ietver tikai honorāru par atbildīgi paveikto darbu un projekta vadību.

Pavisam godīgi - mūsu mērķi ir vienkārši:

Izdarīt savu darbu tā, lai mūsu savstarpējā sadarbība būtu pēc iespējas ilgāka.

Digitālā reklāma nav burvju triks, kas izdara visu. Tā tiešā veidā ir atkarīga no daudziem citiem aspektiem uzņēmumā, kuru atsevišķa darbība var ietekmēt pirmo un otrādi.

Vēl nav nācies sastapties ar projektu, kur kā minimums nebūtu nepieciešams sniegt ieskatu no malas par dažādu saistošo procesu uzlabošanu. 

Nē, tas nav tikai par reklāmām. Visā procesā ir iespējami citi darbi, sākot no nelieliem programmēšanas darbiem, beidzot ar specializētu pakalpojumu, piemēram, epastu mārketinga pārvaldību. 

Papildus izmaksas tiek saskaņotas.

Mēnesis ir 30 dienas kopš mūsu savstarpējās sadarbības uzsākšanas. Tātad, kārtējais apmaksas rēķins būs pēc 30 dienām, kopš esošā apmaksas.