Nečakarējies Ar To, Kas Tev Nesanāk,
Dari Un Domā Par To, Kas Tev Šobrīd Pa Īstam Ir Jādara!
Atstāj Facebook un Google Reklāmas Pārvaldīšanu Tiem, Kas Tajā Dzīvo

Kā Būtu, Ja Tu Varētu Vienkārši
Netērēt Laiku Lietām, Kuras Ne Pārāk Saproti
Un Tā Vietā Tās Uzticētu Tiem, Kuri Tajās Dzīvo?

Kā Būtu, Ja Tu Pārtrauktu Tērēt Laiku [un nervus]
Cenšoties "Iebraukt" Feisīša un Gūgles Reklāmās,
Tā Vietā Tās Uzticot Tiem, Kuri Tajās Dzīvo?
(Lai Tu Varētu Darīt Un Domāt Par to, Kas Tev Šobrīd Pa īstam Ir Jādara)

Ieslēdz savas Facebook un Google reklāmas nākošajā ātrumā

...lai Tu BEZ STRESA varētu pievērsties svarīgo procesu vadībai un attīstīšanai!

Nav pārliecība? Ir OK, ja Tu vēl joprojām uzskati, ka darīt visu pašam ir lētāk, produktīvāk un labāk. Tas tikai paņems kādu laiku, līdz Tu sapratīsi par ko ir šis... vai arī Tu būsi jau nomainījis savu profesiju.:)

Tas Atbrīvos Tev DIENAS

Jā, tā ir. It īpaši, ja Tu līdz šim visu esi centies darīt saviem spēkiem. Visu ņemšanos ar tehnisko pusi mēs ņemam uz sevi, lai Tu varētu nodarboties ar svarīgāko -plānošanu.

Tu Paplašināsi Komandu

Un tas nozīmē, ka Tu varēsi izdarīt daudz vairāk. Patiesībā, tas nav tikai par vienu cilvēku - tas ir kā iegūt veselu nodaļu, kas domā un strādā Tavu ideju realizācijai.

Tu Palielināsi €€ Atdevi

Tu visu dari saviem spēkiem? Cik izmaksā Tavs laiks? Cik izmaksā iesācēju kļūdas? Cik izmaksā 2-3 labi darbinieki? Kādam jābūt apgrozījumam, lai to visu nosegtu? Uztvēri?:)

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo.
John Doe
Randoms

SVARĪGI! Izlasi Šo, Pirms Veic Tālākās Darbības!

Mēs atzīstam, ka esam diezgan draņķīgi radošo ideju ģeneratori.
Nē, nav jau tā, ka trūktu iztēles. Ar to viss kārtībā.
Mēs nevarēsim palīdzēt Tev ar visādu “viral” video vai sociālo tīklu ieraksta izveides recepti.
Tas nav tas, ko mēs darām. (Bet mēs zinām, ko ieteikt, ja radīsies nepieciešamība.)
Mēs neesam SEO aģentūra. Iespējams, ka mēs šodien pat nezinām, kādas ir mūsu pašu pozīcijas.
Visticamāk Tu šeit neatnāci no garlaikota google meklējuma. Vai tomēr?


Godīgi? Mēs nemaz necenšamies apgalvot, ka esam perfekti. Tas, lai paliek citiem.
Vēl vairāk – iespējams, ka mēs neesam tie, kurus Tu meklē!
Mēs vienkārši pasakām uzreiz, jo atklātībai ir liela vērtība. Citādi, nāktos melot.

Piekritīsi, ka arī Tev nepatīk attiecības, kuras nav atklātas un godīgas?

Jautājums nav par to "VAI to var izdarīt?"
Jautājums ir par "KĀ to var paveikt?"

Ko Digi Eži Var Izdarīt Tavā Labā?

Mēs, Digi Eži, esam uz rezultātiem orientēta digitālā mārketinga aģentūra, kura specializējas Google Ads, Instagram un Facebook reklāmu veidošanā un virzīšanā. 

paga.. STOP!

Tās nav mūsu robežas! E-pastu mārketings, čatboti, dažādu mārketinga procesu automatizācija, tai skaitā tiešsaistes pārdošanas un digitālās reklāmas stratēģija ir aktuāli jautājumi teju ikvienā projektā ar ko nākas strādāt.

…lai Dienas beigās Tev ir daudz vairāk brīvais laiks, ko veltīt ne tikai savai ģimenei, bet arī sev un saviem hobijiem.

Mēs nevaram izdarīt Tavā vietā visu. Tev vēl joprojām ir jāvada savs bizness un projekti, jāģenerē idejas un jāliek lietām notikt.
Jo Tu esi uguns, visa dvēsele. 

Bet mēs varam uzņemties to daļu, kas ir saistīta ar digitālo reklāmu.
Mēs Tev palīdzēsim.;) 

Atklāta Vēstule No Autora

NO: Mārtiņš Muižnieks
VIETA:
Rīga, 2022. gads

Mans vārds ir Mārtiņš Muižnieks un es esmu viens no Digi Ežiem.

Visticamāk, Tu neesi neko par mums iepriekš dzirdējis. Un tas ir OK. 

Mēs no alas izlīdām tikai nesen. Kāpēc?  Jo ir īstais laiks.  Un citādi vairs nevar. 

Bet es ar lielu pārliecību varu teikt, ka Tu esi redzējis mūsu darbus, iespējams, pat vairākkārt. 

Ne tikai redzējis, bet ļoti iespējams arī kļuvis par to, ko mēs saucam par “rezultātu.” 

Jā, drosmīgi teikts. :)) 

Tikai Tu to nezini, jo… tas viss nav par mums. 

Tas viss ir par klientiem un tikai.

Bet garš stāsts īsi…

Kā viena facebook reklāma izmainīja pilnīgi visu?

Digitālais mārketings ir bijusi “mana lieta” no pašas pirmās dienas, kad ar to apzināti saskāros.

Es neesmu to darījis visu laiku, es iepriekš vispār nodarbojos ar pilnīgi kaut ko citu.  

Es atceros, kā toreiz..  nu jau 5+ gadus atpakaļ, 10 minūtes pirms darba laika beigām, kad strādāju kā veikala pārdevējs – konsultants, es jau grasījos vērt ciet datoru un…  tad es ieraudzīju interneta reklāmu.

Es vairs neatceros ne izskatu, ne tekstu, bet tās vēstījums bija skaidrs – “Digitālā mārketinga kursi”.

Tajā brīdī bija TĀ sajūta, kad kā zibens no skaidrām debesīm, galvā parādījās doma “Mārtiņ, tev tur ir jānokļūst, tas ir tas, kas tev ir nepieciešams.”

Kas tur īpašs? Nu nekas jau, bet.. 

=> šie digitālā mārketinga kursi sākās pēc 2 dienām, 

=> tie maksāja gandrīz vairāk, nekā es vispār saņēmu algā,

=> mums ģimenē tikko bija piedzimusi otrā meita un man nebija ne jausmas kur ņemt šo naudu. 

Tātad.. bija visi priekšnosacījumi, lai normāls cilvēks tam atmestu ar roku jau nākošajā sekundē. 

Kad sievai pateicu, viņa pajautāja tik “Tu digi-kur-pieteicies? Cik tas maksā?” [viņa vēl joprojām ir mana lieliskā sieva :))]. 

Tas kļuva par pagrieziena punktu manā dzīvē.

Jā, es nejokoju. Ieraudzīta facebook reklāma izmainīja visu manu dzīvi. 

Protams, es uzrakstīju vēstuli, man iedeva divu nedēļu apmaksas termiņu un tieši pēdējās dienās viss sastājās un notika tā, lai es varētu apmaksāt šo rēķinu (lai gan arī tur bija ne bez podiem un jokiem).

Un… 

…kopš tā brīža man ir bijusi iespēja strādāt gan labākajās Latvijas digitālā mārketinga reklāmas aģentūrās, gan arī piedalīties dažādu vērienu projektos, kā arī testēt un realizēt [un reizēm – arī nogremdēt]  personīgās idejas, ar saviem līdzekļiem.

Šķiet neticami? Man arī. Un tas ir tikai īsumā. 😉

Taču… 
…pasaule attīstās ātrāk kā tam kāds spēj izsekot.

Internets jau sen nav “kaut kāda izklaides vieta”
, tajā tiek izcīnītas pat īstas kaujas, kuras ietekmē notikumus reālajā laikā un vidē.

Darbības internetā ceļ, glābj, grauj un posta. 

Un kaut kur, tam visam pa vidu ir tas uzņēmīgais cilvēciņš, kurš neizbēgami tiek ierauts iekšā šajā interneta virpulī.. un bieži vien ir spiests secināt, ka atrodas slazdā! 

Parasti viņu dēvē par uzņēmēju. 

[ieskicēt piemērus ar “iztēlojies, kā parasti tas notiek”] 

=> Viņš ir spiests izdarīt izvēles – darīt to, ko reāli nepieciešams darīt, jeb sākt  saprast, kā strādā visa šitā digitālā mārketinga padarīšana. Pat bez skaidrības, vai vispār kaut cents no tā tiek ieguldīts lietderīgi. 

=> Kur tam visam ņemt laiku? Dienā stundas tikai 24; 
— 8 no tā miegam (vai tiešām?)
— darbā 14* un 2 ceļā,
— atlikums paliek ģimenei un draugiem. 
Ko likt uz spēles? Attiecības, veselību vai sapņus? 
* – kurš reiz sācis uzņēmējdarbību, zinās par ko es. 😉 

=> Algot darbinieku? Paskatoties, kas notiek darba tirgū, sadaļa tiek aizvērta vēl ātrāk kā atvērta. Jo kaut kur visam pa vidu esi arī pats ar savām vajadzībām, rēķiniem un visu pārējo, bet apgrozījums ne tuvu nespēj nosegt atbilstoša līmeņa mārkteinga speciālistu. 

Un vai tiešām ir skaidrība kā šādu darbinieku atlasīt, novērtēt un nodarbināt? Ko no viņa prasīt un gaidīt? Un ja vēl saproti, ka viens cilvēks spēj “noklāt” tikai ierobežotu nišu, kur dabūt pārējās prasmes?

Es gandrīz salūzu jeb likmes bija pārāk augstas

Es attapos tur pat. Tieši tādā pašā situācijā, ar tieši tām pašām problēmām, ar kurām sastopas neskaitāmi citi mazie uzņēmēji.

Darīt visu pašam, bieži ietverot jomas, kuras nav mana stiprā puse un diez vai, jebkad arī tādas būs.

Un likmes bija ļoti augstas – Tas ir jāpārtrauc tūlīt pat!

Vai arī tepat ap stūri ir pārdegšana, pārslodze ar visu no tā izrietošajām sekām, kas var sagraut ne tikai veselību, bet arī visu ģimeni.

Tātad, vai nu es atsakos no sapņiem un to piepildīšanas, un aizeju no šī visa,
vai arī es lieku lietā visu, ko es jebkad esmu iemācījies, sapratis un apguvis. 

Man bija jāsāk rīkoties un darīt visu citādāk. 

Un tad es sapratu, ka.. man ir pieejami tik spēcīgi instrumenti, rīki, cilvēki un to zināšanas, ka tie var mainīt un ietekmēt citu uzņēmīgo cilvēku dzīves, un vienkārši atrisināt tik daudzas problēmas, kuras viņiem rada galvassāpes.

To, ka digitālajā mārketingā iegūtajām zināšanām ir milzīgs spēks, to es zināju arī tāpat. Tā nav vara, tā ir liela atbildība. 

Par to arī ir Digi Eži. Kā visiem iesaistītajiem saliekot kopā zināšanas, prasmes un pieejamos resursus mainīt un uzlabot uzņēmīgo cilvēku dzīves.

Tātad, 

=> ja Tavs mērķis ir piesaistīt vairāk klientu pieteikumus… 
=> vēlies uzlabot preču vai pakalpojumu pārdošanu… 
=> meklē veidus, kā attīstīt savu uzņēmumu interneta vidē…

vienlaikus samazinot tam veltīto laiku, resursus un palielinot atdevi no investīcijām digitālajā mārketingā… 

Mēs varam un mēs gribam Tev palīdzēt atbrīvoties no galvas sāpēm, kas ir saistītas ar digitālo mārketingu, lai Tu varētu veltīt visu savu enerģiju sava uzņēmuma attīstīšanai un izvirzīto mērķu sasniegšanai

[aizpildi pieteikumu šeit]

Tas viss sevī ietver.. 

=>  facebook reklāmas..
=>  google reklāmas…
=> stratēģija, jeb kā darīt lietas internetā…
=> vizuālo materiālu profesionāla sagatavošana reklāmas vajadzībām (pat, ja tas ir vides reklāmai vai reālam produkta iepakojumam, vienalga).. 
=> ..es varētu vēl turpināt daudz.